Διάφορα γεγονότα, καταστάσεις αλλά και προβλήματα υγείας με κράτησαν μακριά από το blog μου αυτόν το μήνα. Λένε ότι καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, και δυστυχώς αυτός ο μήνας εξαρχής ξεκίνησε πολύ άσχημα. Παρόλα αυτά, και εφόσων όλα τα προβλήματα ξεπερνιούνται, είμαι εδώ για να σας παρουσιάσω κάποια θέματα που σας "χρωστάω". Αρχικά λοιπόν θα ασχοληθώ με το Concours D' Elegance της ΦΙΛΠΑ.
Την Κυριακή 21 Ωκτωβρίου έλαβε χώρα στην πλατεία Ελευθερωτών του Χαλανδρίου το 9ο Concours D' Elegance της ΦΙΛΠΑ. Μία από τις σημαντικότερες για μένα εκδηλώσεις, καθώς σε αυτήν, αλλά και στο γύρο της Κηφισιάς, συγκεντρώνονται συνήθως τα παλαιότερα αλλά και τα σπανιότερα οχήματα. Στα τελευταία Concours που θυμάμαι, ο χώρος δεν ήταν πρόβλημα και οι συμμετοχές ήταν και πολλές, αλλά και ενδιαφέρουσες. Αντίθετα φέτος, η πλατεία Ελευθερωτών δεν ήταν αρκετά μεγάλη για να φιλοξενήσει την εκδήλωση αυτή, και οι συμμετοχές ήταν περιορισμένες.
Δεν ξέρω με ποιο τρόπο έγινε η επιλογή αυτών, αλλά ειλικρινά το επίπεδο μου φάνηκε χαμηλότερο φέτος, καθώς υπήρχαν αρκετά αυτοκίνητα που δε θα έπρεπε να βρίσκονταν σε μία τέτοια εκδήλωση (που απαιτεί την τελειότητα), αλλά παρόλα αυτά κάποια κέρδισαν και βραβείο. Φυσικά δεν έχω την εμπειρία των κριτών, ούτε παρακολούθησα εκ των έσω τη διαδικασία της σχεδίασης και πραγματοποίησης της εκδήλωσης. Απλά εκφράζω το παράπονο μου ως θεατής. Και ως θεατής θα ήθελα να δω περισσότερα κλασικά αυτοκίνητα, και το κυριότερο όλα να είναι σε άψογη κατάσταση. Για αυτό εξάλλου ονομάζεται και Concours D' Elegance.
Ακολουθούν φωτογραφίες των οχημάτων που έλαβαν μέρος με τη σειρά την οποίαν είχαν στη λίστα των συμμετοχών που έχει αναρτήσει η ΦΙΛΠΑ στο site της, όπως ακριβώς ήταν δηλωμένα.
Την Κυριακή 21 Ωκτωβρίου έλαβε χώρα στην πλατεία Ελευθερωτών του Χαλανδρίου το 9ο Concours D' Elegance της ΦΙΛΠΑ. Μία από τις σημαντικότερες για μένα εκδηλώσεις, καθώς σε αυτήν, αλλά και στο γύρο της Κηφισιάς, συγκεντρώνονται συνήθως τα παλαιότερα αλλά και τα σπανιότερα οχήματα. Στα τελευταία Concours που θυμάμαι, ο χώρος δεν ήταν πρόβλημα και οι συμμετοχές ήταν και πολλές, αλλά και ενδιαφέρουσες. Αντίθετα φέτος, η πλατεία Ελευθερωτών δεν ήταν αρκετά μεγάλη για να φιλοξενήσει την εκδήλωση αυτή, και οι συμμετοχές ήταν περιορισμένες.
Δεν ξέρω με ποιο τρόπο έγινε η επιλογή αυτών, αλλά ειλικρινά το επίπεδο μου φάνηκε χαμηλότερο φέτος, καθώς υπήρχαν αρκετά αυτοκίνητα που δε θα έπρεπε να βρίσκονταν σε μία τέτοια εκδήλωση (που απαιτεί την τελειότητα), αλλά παρόλα αυτά κάποια κέρδισαν και βραβείο. Φυσικά δεν έχω την εμπειρία των κριτών, ούτε παρακολούθησα εκ των έσω τη διαδικασία της σχεδίασης και πραγματοποίησης της εκδήλωσης. Απλά εκφράζω το παράπονο μου ως θεατής. Και ως θεατής θα ήθελα να δω περισσότερα κλασικά αυτοκίνητα, και το κυριότερο όλα να είναι σε άψογη κατάσταση. Για αυτό εξάλλου ονομάζεται και Concours D' Elegance.
Ακολουθούν φωτογραφίες των οχημάτων που έλαβαν μέρος με τη σειρά την οποίαν είχαν στη λίστα των συμμετοχών που έχει αναρτήσει η ΦΙΛΠΑ στο site της, όπως ακριβώς ήταν δηλωμένα.
ΚΛΑΣΗ Α - ΓΗΡΑΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ /OLD LADIES
Ford Model A 1929
Chevrolet International 2AC 1929
Wolseley E3 10HP 1922
Citroen Type C 5CV Torpedo 1922
ΚΛΑΣΗ Β - ΕΞΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΕ / EXOTIC COUPES
Shelby GT500 1967
Jaguar E-Type V12 coupe 1971
Lancia Fulvia Sport 1,3S 1972
Jaguar E-Type 1969
Jaguar XK140 1955
Toyota Celica ST 1600 1976
Volvo P1800S 1967
Sunbeam Rapier 1970
Lancia Flavia 1800 coupe 1968
Ferrari 308 GT4 1974
Συνεχίζεται...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου