Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Classic Car Show: ΦΙΛΠΑ - 10th Concours D' Elegance - 20/10/2013 (Φωτογραφίες - Μέρος 6ο + Σχολιασμός)


 photo 430-IMG_2959_zpsf0ec8fd9.jpg


BEST OF THE PAST

2001: Ford V8 1937

 photo 455-IMG_3007_zps0db9ae69.jpg
 photo 456-IMG_3008_zps7b426d19.jpg
 photo 451-IMG_2996_zps8fe02a7e.jpg
 photo 450-IMG_2994_zps5022b91b.jpg
 photo 449-IMG_2993_zps3d813468.jpg

2002: Ford Model A 1930

 photo 453-IMG_3001_zps86e7b482.jpg
 photo 454-IMG_3003_zpsdd8a9738.jpg
 photo 448-IMG_2990_zpsbf769ab8.jpg
 photo 447-IMG_2989_zpsd75f2120.jpg

2006: Jaguar XK150 SE 1958                          

 photo 444-IMG_2983_zps20ab3b3d.jpg
 photo 445-IMG_2984_zps636bce66.jpg
 photo 446-IMG_2988_zps01a6fb86.jpg

2007: Jaguar XK120 FHC 1951

 photo 441-IMG_2979_zps5cadfcc1.jpg
 photo 442-IMG_2980_zpsbf5055dc.jpg
 photo 443-IMG_2982_zpse54a02e0.jpg
 photo 440-IMG_2978_zps01ffec15.jpg

2008: Mercedes Benz 300 1952

 photo 437-IMG_2971_zps25338c2a.jpg
 photo 438-IMG_2973_zps455f154f.jpg
 photo 439-IMG_2976_zpsc9c139c9.jpg

2009: Lotus Super Seven S2 1962

 photo 434-IMG_2964_zpseb8f00a4.jpg
 photo 435-IMG_2965_zps8df7087e.jpg
 photo 433-IMG_2963_zpsbcaae809.jpg
 photo 436-IMG_2969_zpsd768fb71.jpg

2011: Fiat Abarth 750 GT Doppia Gobba 1958

 photo 429-IMG_2958_zpsadd91feb.jpg
 photo 431-IMG_2960_zpsd14ada6b.jpg
 photo 427-IMG_2953_zps1cab2229.jpg
 photo 426-IMG_2952_zpscdc29f6f.jpg
 photo 424-IMG_2950_zps631c4cad.jpg
 photo 425-IMG_2951_zpsa798fc20.jpg

2012: Fiat Abarth 750 GT Record Monza 1959

 photo 418-IMG_2938_zps8c9c884f.jpg
 photo 419-IMG_2939_zps6af584f7.jpg
 photo 420-IMG_2940_zps15e30b18.jpg
 photo 421-IMG_2946_zps15561642.jpg
 photo 422-IMG_2947_zps340a08f8.jpg
 photo 423-IMG_2948_zps2cd825ce.jpg


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Class 911

 photo 1KappaLambdaAlphaSigmaEta911-PORSCHE_zps89015ec6.jpg

Class A "GLORIOUS JAGUARS"

 photo 1KappaLambdaAlphaSigmaEtaAlpha-GLORIUSJAGUARS_zpsa5a80b01.jpg

Class B "GLAMOROUS SUPERCARS"

 photo 1KappaLambdaAlphaSigmaEtaBeta-GLAMOROUSSUPERCARS_zps0eac5e0b.jpg

Class C "SYBARITIC LIFESTYLE"

 photo 1KappaLambdaAlphaSigmaEtaC-SYBARITICLIFESTYLE_zps81606795.jpg

Class D "ENDANGERED SPECIES"

 photo 1KappaLambdaAlphaSigmaEtaD-ENDANGEREDSPECIES_zpsf4fadf50.jpg

Class Moto

 photo 1KappaLambdaAlphaSigmaEtaMuOmicronTauOmicron_zpsea3fca2d.jpg


Special Awards

Καλύτερα Διατηρημένου

 photo 1Kappaalphalambda3CD0tauepsilonrhoalphadeltaiotaalphatauetarhoetamu3AD0nuomicronupsilon_zps7d04e0a7.jpg

Ασυνήθιστος Σχεδιασμός

 photo 1Alphasigmaupsilonnu3AE0thetaiotasigmatauomicronsigmafsigmachiepsilondeltaiotaalphasigmamu3CC0sigmaf_zps7ebd7f91.jpg

Καλύτερου Εσωτερικού

 photo 1Kappaalphalambda3CD0tauepsilonrhoomicronupsilonepsilonsigmaomegatauepsilonrhoiotakappaomicron3CD0KAlphaIotakappaalphalambda_zps9cad2446.jpg

Καλύτερης Αποκατάστασης

 photo 1Kappaalphalambda3CD0tauepsilonrhoomicronupsilonepsilonsigmaomegatauepsilonrhoiotakappaomicron3CD0KAlphaIotakappaalphalambda_zps9cad2446.jpg

Best Of Show

 photo 1BESTOFSHOW_zps813ecc50.jpg

Best Of The Past

 photo 1BESTOFTHEPAST_zps86244813.jpg


Σχόλια
 
   Με την ολοκλήρωση του αφιερώματος αυτού θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις που έχω σχετικές με τη διοργάνωση αυτή, καθώς και να μοιραστώ κάποιες ιδέες σχετικά με το πως θα μπορούσε να γίνει ακόμα ποιο ολοκληρωμένη. Ας ξεκινήσω λοιπόν:
 
- Δε θα σας κρύψω ότι φέτος πηγαίνοντας στην εκδήλωση αυτή είχα στο νου μου ότι για πρώτη φορά στη ζωή μου θα έβλεπα μια Miura από κοντά. Οπότε όπως καταλαβαίνετε στο μυαλό μου το highlight της διοργάνωσης ήταν η Miura. Ήταν τουλάχιστον μέχρι που είδα τη Lusso παρκαρισμένη ακριβώς δίπλα της. Αμέσως απέκτησα ένα δίλημμα σχετικά με το ποιο θεωρώ ποιο όμορφο και εντυπωσιακό. Το ίδιο δίλημμα παρατήρησα ότι δημιουργήθηκε σε πολύ κόσμο. Lusso ή Miura? Miura ή Lusso. Δεν μπορώ να πω. Η Miura ήταν χαμηλή, εντυπωσιακή, βαμμένη σε ένα απίθανο funky πορτοκαλί χρώμα που τράβαγε τα βλέμματα (και λάτρευε την κάμερα) και γενικότερα ήταν ακριβώς ότι περίμενα. Από την άλλη όμως, το συγκεκριμένο Lusso ήταν απλά εκπληκτικό. Ο μαγικός χρωματικός συνδυασμός, η άριστη κατάσταση στην οποία βρίσκεται και οι καταπληκτικές γραμμές με την οποία την την προίκισαν το studio pininfarina απλά μαγνήτιζαν τα βλέμματα. Για μένα λοιπόν η απάντηση είναι μία. Lusso...!
 
- Για μία ακόμα φορά αντιλήφθηκα ότι προτιμώ τις Ferrari που δεν είναι κόκκινες. Ξέρω ότι πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μου (και κάποιοι πιθανών θα αρχίσουν να τρυπάνε με βελόνες κάποιο κουκλάκι που θα μου μοιάζει) όμως ειλικρινά θεωρώ ότι στις περισσότερες κλασικές Ferrari ταιριάζουν πολύ περισσότερο άλλα χρώματα, όπως το μπλε μεταλλικό και το μολυβί. Γούστα είναι αυτά βέβαια, αλλά περιέργως, μέσα από συζητήσεις, κατάλαβα ότι δεν είμαι ο μόνος που έχει αυτήν την άποψη.
 
- Ένα από τα ελάχιστα προβλήματα που εντόπισα στην φετινή διοργάνωση ήταν ο κόσμος. Η προσέλευση ήταν τόσο μεγάλη, που σε κάποιες στιγμές νόμιζα ότι ήμουν στην περιφορά του επιτάφιου. Αυτό φυσικά όμως είναι και αυτό που επιζητούσαν οι διοργανωτές, αλλά και όλοι όσοι νοιαζόμαστε για τον χώρο του κλασικού αυτοκινήτου. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίσει ακόμα περισσότερος κόσμος τον χώρο αυτό μέσα από τέτοιες εκδηλώσεις (και όχι από κίτρινα ρεπορτάζ στεναχωρημένων υποτιθέμενων δημοσιογράφων/πολιτικών). Δυστυχώς όμως όταν το πλήθος είναι τόσο μεγάλο δεν είναι δυνατόν να ακολουθήσει κάποιον ρυθμό και να θαυμάσει όλα τα οχήματα. Ειδικά όσοι φωτογράφιζαν αντιμετώπισαν αρκετά μεγάλο πρόβλημα, καθώς κάποια αυτοκίνητα είχαν μόνιμα κόσμο γύρω τους. Για αυτό λοιπόν θα πρότεινα μια λύση. Δε θα πρότεινα επ' ουδενί να αλλάξει η τοποθεσία ή να μειωθεί ο αριθμός των συμμετοχών. Όμως μία καλή λύση θα ήταν να τοποθετηθούν τα οχήματα σε μεγαλύτερες αποστάσεις το ένα από το άλλο. Έτσι και περισσότερος χώρος θα υπάρχει σε κάθε όχημα για να μπορεί να το θαυμάσει ο κόσμος, και δε θα "πνίγονται" τα οχήματα που βρίσκονται δίπλα σε δημοφιλή αυτοκίνητα.
 
- Βρήκα πολύ καλή ιδέα την ύπαρξη security που φρόντιζαν ώστε να μην προξενηθούν ζημιές στα αυτοκίνητα από τον κόσμο.
 
- Θα ήθελα να αναφέρω και μία ακόμα ιδέα που έχω. Εκτός από τα σπάνια, πολυτελή και πανάκριβα οχήματα που συνήθως συμμετέχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις, κατά καιρούς εμφανίζονται και πιο ταπεινά μοντέλα, που όμως δεν έχουν στην πραγματικότητα πιθανότητες να διεκδικήσουν κάποια αξιόλογη θέση. Οπότε θεωρώ ότι θα ήταν ενδιαφέρουσα ιδέα η ύπαρξη μια κατηγορία μονάχα για τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Αυτοκίνητα όπως τα Fiat 127, τις Toyota Celica, τις Alfa Romeo Giulia κτλ. Φυσικά έχοντας αυστηρότερα κριτήρια ώστε να υπάρχει ένα χ αξιόλογο επίπεδο. Και γιατί αναφέρομαι σε αυτό στην τελική θα μου πείτε. Η απάντηση είναι απλή. Το να πάρεις και να αποκαταστήσεις ένα σπάνιο και ακριβό αυτοκίνητο είναι περισσότερο επένδυση. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δηλαδή κάποια στιγμή μπορείς να βγάλεις και κέρδος δηλαδή. Το να μπεις όμως στον κόπο να αποκαταστήσεις ένα αυτοκίνητο με μηδενική αξία, το οποίο δε θα σου δώσει ποτέ τα λεφτά σου πίσω, θεωρώ ότι θέλει κότσια. Σε αυτούς τους ανθρώπους λοιπόν, που μπαίνουν στη διαδικασία να αποκαταστήσουν στην εντέλεια αυτοκίνητα που δεν έχουν χρηματική αξία, αλλά απλά ένα συναισθηματικό δέσιμο, το μόνο πράγμα που θα τους έδινε μία ηθική ικανοποίηση είναι να αναγνωριστεί η προσπάθεια τους αυτή και οι κόποι τους.
 
- Επίσης θεωρώ ότι θα είχε ενδιαφέρον για κάποιο από τα επόμενα Concours η ύπαρξη μιας κατηγορίας για προπολεμικά sportscar. Ευτυχώς στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετά παραδείγματα σε αξιοζήλευτη κατάσταση που θα έκαναν τη δημιουργία μίας "κλάσης" δυνατή. Bugatti, Voison, Alfa Romeo, BMW, Mercedes, MG κτλ, θα είχαν την τιμητική τους, και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον θέαμα πιστεύω για όλους.
 
- Τέλος θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήρια μου στην ΦΙΛΠΑ και στους ανθρώπους που δούλεψαν για την πραγματοποίηση του 10ου Concours D'Elegance. Το ότι αφιερώθηκαν πάρα πολλές ώρες για τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση της εκδήλωσης φάνηκε και πιστεύω ότι το αποτέλεσμα τους δικαίωσε. Χίλια Μπράβο τους αξίζουν και σαν Garage Stories τους ευχόμαστε να είναι πάντα άξιοι να διοργανώνουν εκδηλώσεις τέτοιου επιπέδου. Και του Χρόνου ακόμα καλύτερα.
 
 
   Για το κλείσιμο ακολουθούν φωτογραφίες από μερικές ακόμα γηραιές καλλονές, που το κοινό μπορούσε να θαυμάσει στα περίπτερα των χορηγών και στους περιβάλλοντες χώρους.
 
 


 photo 417-IMG_2936_zps92a783ae.jpg
 photo 416-IMG_2933_zps03108794.jpg
 photo 415-IMG_2932_zpsa5ba0fcd.jpg
 photo 414-IMG_2931_zps55d6015b.jpg
 photo 411-IMG_2926_zps309ffa52.jpg
 photo 412-IMG_2927_zpsefefd0db.jpg
 photo 413-IMG_2928_zps4e5460a4.jpg
 photo 146-IMG_2539_zpscd014a61.jpg
 photo 147-IMG_2540_zps9f7c2588.jpg
 photo 148-IMG_2541_zpsc567e2d1.jpg
 photo 149-IMG_2542_zpsf271f69e.jpg
 photo 001-IMG_2292_zps7e0aad53.jpg
 photo 002-IMG_2295_zps83ea73c9.jpg
 photo 004-IMG_2302_zps5145eb63.jpg
 photo 003-IMG_2298_zps073e18e0.jpg
 

4 σχόλια:

  1. Πάνος Κρητικός7 Νοεμβρίου 2013 - 10:48 π.μ.

    Μπράβο Πρόδρομε!!!
    Καταπληκτικές...οι φωτογραφίες των Ιστορικών...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλο το σχόλιό σου για τις Miura-Lusso είναι ακριβώς οι σκέψεις μου! Μόνη διαφορά ότι είχα δει και τα 2 αυτοκίνητα άλλη μια φορά πριν από 20 χρόνια σε εκδήλωση στην Αγγλία (η Lusso πάλι σκούρα -όπως πρέπει). Αλλά ήταν σε εσωτερικό χώρο και δε βγάζανε μάτι όπως στη λιακάδα στο Φλοίσβο... Πάντως είναι τα μοναδικά που έxω σε 1:18 τα συγκεκριμμένα (γενικά δεν μαζεύω) ..οπότε το να τα βλέπω δίπλα-δίπλα όπως στη βιβλιοθήκη μου αλλά σε 1:1 είναι για εγκεφαλικό!

    993cc

    ΑπάντησηΔιαγραφή