Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Classic Car Show: ΟΜΑΕ - 1st Hellenic Regularity Rally - 06 & 07/05/2017 (Φωτογραφίες)


   Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από τον συγκεκριμένο αγώνα όμως η δουλειά δε μου επέτρεψε να ασχοληθώ με την ανάρτηση του θέματος. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι ήταν ένας αγώνας σχεδόν άψογα οργανωμένος και σίγουρα αξίζει η περαιτέρω αναφορά του.

  Μετά το Arcadia Tour που ακολουθήσαμε τον Μάρτιο μπορώ να πω ότι αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε μερικούς πολυήμερους αγώνες μέσα στο 2017. Η έγκαιρη ενημέρωση από τον καλό φίλο Γιάννη Καράμπελα για την πραγματοποίηση αυτής της διοργάνωσης καθώς και η κατάλληλη χρονική συγκυρία που μας βρήκε με πιο χαλαρούς ρυθμούς στην δουλειά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να δηλώσουμε συμμετοχή στον αγώνα. 

    Εξάλλου για να είμαστε ειλικρινείς η επιτυχία του αγώνα και το καλό κλίμα ήταν σίγουρα καθώς η συνταγή ήταν δοκιμασμένη. καθώς έχουμε ακολουθήσει αρκετούς αγώνες τόσο της ΟΜΑΕ, όσο και των Α.Λ.Α.Κ, Scuderia Triskelion και 4X4 Ναύπλιο. Φαίνεται ότι οι άνθρωποι προσπαθούν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και φαίνεται και ότι αγαπούν αυτό που κάνουν.





    Η εκδήλωση προγραμματίστηκε να ξεκινήσει στις 12:00 το μεσημέρι το Σάββατο 06 του Μάη, κάτι που βόλεψε πολύ τις συμμετοχές που ήρθαν από μακριά. Ο τεχνικός έλεγχος έγινε στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο και έπειτα οι γηραιές κυρίες βρέθηκαν στον Ισθμό για να δοθεί η εκκίνηση. Οι συμμετοχές ήταν αρκετές, πολλές από τις οποίες ξένων πληρωμάτων καθώς ο αγώνας προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. 

    Η εκκίνηση δόθηκε ακριβώς στην παλαιά γέφυρα του Ισθμού, κάτι που θα ομολογήσω ότι ήταν μια ιδιαίτερη εμπειρία, τουλάχιστον για ένα μικρής εμπειρίας πλήρωμα όπως το δικό μας. Το πρώτο σκέλος του αγώνα που ήταν και το μεγαλύτερο με περίπου 250χλμ περιελάμβανε ειδικές και απλές διαδρομές μέσα από τα όμορφα τοπία της περιοχής και είχε δύο ανασυγκροτήσεις στις Μυκήνες και την Παλαιά Επίδαυρο. 

     Οι πρώτες ειδικές ήταν σβέλτες και έβγαιναν άνετα, αν και εφόσον αν φρόντιζες να ακολουθήσεις τουλάχιστον το ταχύμετρο του αυτοκινήτου. Δυστυχώς εμείς αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε την χρήση πινάκων, χωρίς προηγούμενη μελέτη αυτών οπότε και μέχρι την πρώτη ανασυγκρότηση πρέπει να φορτωθήκαμε με τους περισσότερους βαθμούς ποινής που έχουμε πάρει έως τώρα σε κομμάτι του αγώνα.





   Εκεί η διοργάνωση είχε προβλέψει για τις ανάγκες των πληρωμάτων και δόθηκαν σε όλους φαγητό και νερό ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα ο αγώνας. Οι συμμετέχοντες είχαν τον απαραίτητο χρόνο να ελέγξουν τα οχήματα τους και να κάνουν τις όποιες απαραίτητες επισκευές/ρυθμίσεις καθώς και να χαλαρώσουν λίγο από τους ρυθμούς της εκδήλωσης. Η επιλογή του τόπου και της ημέρας έδωσε και τη δυνατότητα στους τουρίστες που είχαν επισκεφτεί τον αρχαιολογικό χώρο να απολαύσουν το θέαμα των 40 περίπου κλασικών κυριών και να κουβεντιάσουν με τους οδηγούς / ιδιοκτήτες τους για αυτά.

   Σύντομα δόθηκε η εκκίνηση ξανά, από το parking του αρχαιολογικού χώρου αυτήν τη φορά. Και πλέον είχαμε αποδεχθεί ότι χωρίς προπόνηση το να κινηθούμε με τους πίνακες θα ήταν περισσότερο κακό παρά καλό για την απόδοση μας. Βασισμένοι κυρίως στο σχετικά ακριβές ταχύμετρο του Escort συνεχίσαμε τον αγώνα μέχρι την Παλαιά Επίδαυρο μειώνοντας σταθερά την απόσταση από τα προπορευόμενα πληρώματα. Οι διαδρομές περιελάμβαναν πολλά κομμάτια μικρών δευτερευόντων δρόμων καθώς και κυκλική διαδρομή, ενώ η αντιδράσεις του ντόπιου πληθυσμού έδιναν χαρά στα πληρώματα ώστε να συνεχίσουν δυνατά.

   Στην Παλαιά Επίδαυρο πραγματοποιήθηκε και η τελευταία ανασυγκρότηση της ημέρας. Η αλήθεια είναι ότι τα χιλιόμετρα ήταν πολλά και η ζέστη μεγάλη οπότε η πρόβλεψη δύο τέτοιων μερών στην ημέρα ήταν κάτι παραπάνω από απαραίτητη. 





   Από εκεί ξεκινήσαμε και πάλι με προορισμό το Λουτράκι για την ολοκλήρωση τους πρώτου σκέλους του αγώνα μέσω του Αγγελοκάστρου. Οι ειδικές καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας ήταν σφικτές και απαιτητικές και σίγουρα είχαν τον απαραίτητο βαθμό δυσκολίας ώστε τα πολύ έμπειρα και σωστά οργανωμένα πληρώματα να τον χαρούν. Όμως ακόμα και τα λιγότερα έμπειρα πληρώματα μπορούσαν να ακολουθήσουν και αν ευχαριστηθούν εξίσου τον αγώνα.

    Η λήξη του πρώτου σκέλους δόθηκε στο ξενοδοχείο Poseidon Resort και τα πληρώματα είχαν την δυνατότητα να φιλοξενηθούν εκεί ή να διαλέξουν κάποιο από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία του Λουτρακίου. 



    Το πρωί της Κυριακής μας βρήκε στο Poseidon Resort όπου και δόθηκε η εκκίνηση του Δεύτερου σκέλους. Αυτήν τη φορά τα χιλιόμετρα ήταν σαφώς λιγότερα και οι διαδρομές βρίσκονταν κοντά στο Λουτράκι όπου θα ολοκληρώνονταν ο αγώνας. Οι ειδικές ήταν εξίσου σφικτές με του υπόλοιπου αγώνα όμως ήταν επαναλαμβανόμενες. 

      Μέσα από όμορφες διαδρομές (καθαρά προσωπική άποψη οι διαδρομές της δεύτερης ημέρας ήταν απλά μαγευτικές από άποψη τοπίων) όλα τα πληρώματα έφτασαν στο Ηραίον όπου και πραγματοποιήθηκε η μοναδική ανασυγκρότηση του αγώνα. Ο χώρος στάθμευσης του αρχαιολογικού χώρου γέμισε με τις καλλονές και υπήρχε αρκετός χρόνος για χαλάρωση και κουβέντα με τα υπόλοιπα πληρώματα.






     Από εκεί ξεκινήσαμε και για το τελευταίο μέρος τους αγώνα με κατάληξη τους καταρράκτες του Λουτρακίου όπου και ήταν ο τερματισμός. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι μέχρι το τέλος του αγώνα καταφέραμε να φτάσουμε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο και να έχουμε μια θέση στην μέση της γενικής και αρκετά ψηλά στην κατηγορία μας. 

   Με δεδομένο το επίπεδο του συναγωνισμού, το ότι ήταν αγώνας που προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και τη δυσκολία του αγώνα πιστεύω ότι το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον ικανοποιητικό. Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι τα ελληνικά πληρώματα φάνηκε ότι έχουν φτάσει σε ένα πολύ καλό επίπεδο και έδειξαν ότι μπορούν να συναγωνιστούν ακόμα και πολύ δυνατά ξένα πληρώματα. 

   Επίσης θέλω να αναφέρω ότι επειδή μιλάμε για Ευρωπαϊκό αγώνα οπότε ακολουθήθηκε ο κανονισμός της FIA και στον οποίο περιλαμβάνεται ο κανονισμός Joker σύμφωνα με τον οποίο αφαιρείται η χειρότερη επίδοση κάθε πληρώματος σε κάθε σκέλος. Τα αποτελέσματα μπορείτε να τα δείτε εδώ.

    Μετά τον τερματισμό τα πληρώματα βρέθηκαν στο φιλόξενο Poseidon Resort όπου έγινε η ανακοίνωση των επίσημων αποτελεσμάτων, η βράβευση των νικητών και όπου στο γεύμα υπήρχε καθαρά ελληνική χροιά.








     Κάπου εδώ θα θέλαμε να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας για την άψογη αυτή διοργάνωση τόσο στην ΟΜΑΕ, όσο και στις λέσχες Α.Λ.Α.Κ, 4Χ4 Ναύπλιο και Scuderia Triskelion που βοήθησαν ενεργά στην πραγματοποίηση αυτής, καθώς επίσης και σε όλους αυτούς τους αφανείς ήρωες χωρίς τους οποίους δε θα μπορούσε να έχουμε αυτό το τελικό αποτέλεσμα.  Μπράβο σε όλους!

      Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί τόσο από εμένα όσο και από την Μαρία Κολιούση.

     Ακολουθούν μερικές ακόμα επιλεγμένες φωτογραφίες καθώς και το link για το album στο Google Φωτογραφίες.














Album: https://photos.app.goo.gl/NbA4NhHwpDWT1etE6

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο Πρόδρομε, για τις καταπληκτικές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή