Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Abandoned: Triumph TR7 DropHead Coupe

   Το 1975 έγινε η παρουσίαση της τελευταίας γενιάς των σπορ roadster της Triumph, της σειράς TR. Μόνο που στην πραγματικότητα η τελευταία γενιά δεν ήταν roadster, αλλά coupe. Το TR7, που φορούσε έναν 8βάλβιδο 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 1998κε. Εμφανισιακά δεν είχε καμία απολύτως συνέχεια με τον προκάτοχο του το TR6, καθώς είχε σφηνοειδές σχήμα, pop up φανάρια και πλαστικούς προφυλακτήρες.
 
   Μόλις το 1979  βγήκε στην παραγωγή η roadster εκδοχή του TR7, και αυτή για την αμερικάνικη αγορά. Αυτό συνέβη γιατί εξαρχής αυτό το μοντέλο προορίζονταν για να πουληθεί κυρίως στην αμερικάνικη αγορά, δυστυχώς όμως το TR7 δεν τηρούσε τις αμερικάνικες προδιαγραφές ασφαλείας χωρίς την σκληρή οροφή. Για αυτό το λόγο με την εξέλιξη των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου, ξεκίνησε και η προσπάθεια ενίσχυσης της roadster εκδοχής. Το 1979 έγινε η επίσημη παρουσίαση του roadster στις ΗΠΑ και ένα χρόνο αργότερα ξεκίνησε η πώληση του στη Μ. Βρετανία.
 
   Εδώ αξίζει να αναφέρω ότι προβλέπονταν να βγουν στην παραγωγή και άλλες εκδόσεις του TR7, με τον 16βάλβιδο κινητήρα του Dolomite, με fastback αμαξώματα, με μακρύτερο μεταξόνιο καθώς και με τον V8 της Rover. Τελικά μόνο η τελευταία βγήκε στην παραγωγή, με τον γνωστό αλουμινένιο V8 της Rover, το 1977 και κατασκευάστηκαν περίπου 2497 αυτοκίνητα τα οποία πουλήθηκαν κυρίως στις ΗΠΑ. Αυτά βέβαια δεν πουλήθηκαν ως TR7, αλλά ως TR8.
 
   Το 1981 η παραγωγή των TR σταμάτησε, όπως και όλων των υπολοίπων μοντέλων της Triumph (Spitfire και Dolomite), και η Triumph έμεινε εν ενεργεία για 3 χρόνια ακόμα, μέχρι το 1984, παράγοντας ένα rebadge Honda, το Triumph Acclaim.
 
   Συνολικά παρήχθησαν 143729 Triumph TR7-8, εκ των οποίων μόλις 28864 roadster (Με την ονομασία TR7 DropHead Coupe). Ένα από αυτά τα περίπου 29000 roadster βρέθηκε στην Αθήνα, μέσα σε μία μάντρα να περιμένει το τέλος του. Στις λαμαρίνες του είναι εμφανή τα σημάδια της κακοποίησης που υπέστη, και δυστυχώς δεν υπήρχε περίπτωση σωτηρίας. Στην αντίληψη μου υπέπεσε σε μία βόλτα στην Πέτρου Ράλλη. Σε μία τοποθεσία που παρότι είχα περάσει πολλές φορές, ποτέ δεν το είχα προσέξει, κάτω από τα σκουπίδια που ήταν θαμμένο. Εκείνο το μεσημέρι όμως το είδα να ξεχωρίζει κάτω από μερικές παλέτες. Είναι πολύ κρίμα να βρίσκονται τέτοια αυτοκίνητα στα σκουπίδια και σε τόσο άσχημη κατάσταση. Το συγκεκριμένο δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον. Υπάρχουν όμως πολλά άλλα εκεί έξω που περιμένουν κάποιον να τα σώσει και να τα φροντίσει. Απλά αυτός θα πρέπει να φτάσει νωρίς, πριν ακόμα καταλήξουν άμορφες μάζες λαμαρίνας, όταν υπάρχουν ακόμα περιθώρια αποκατάστασης.  


Triumph TR7 DropHead Coupe (1)

What if...?

Triumph TR7 DropHead Coupe (1)
Πηγή εικόνας: http://www.triumphexperience.com/registry/SATPV4182BA406654

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Classic Car Show: ΦΙΛΠΑ - 9th Concours D' Elegance - 21/10/2012



Photobucket


Αντιγραφή από το site της ΦΙΛΠΑ:

"   Την Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012 η ΦΙΛΠΑ διοργανώνει με την υποστήριξη του Δήμου Χαλανδρίου την εκδήλωση «ΦΙΛΠΑ – 9ο Concours dElegance 2012» σε συνεργασία με τον «Σύλλογο Διατηρήσεως Ιστορικών Οχημάτων» και την «Ελληνική Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέτας». Η διοργάνωση έχει ενταχθεί στο διεθνές ημερολόγιο της FIVA ως B 006/2012 event.
    Δεκάδες επιλεγμένα παλαιά αυτοκίνητα, στρατιωτικά οχήματα και μοτοσυκλέτες, χαρακτηριστικά δείγματα της ιστορίας της αυτοκίνησης, θα βρίσκονται στη Πλατεία Ελευθερωτών-Αγ. Νικολάου Χαλανδρίου από τις 9:00 μέχρι και τις 15:00 το μεσημέρι.
   Παράλληλα η ΦΙΛΠΑ θα τιμήσει τη μνήμη και το έργο του πρόσφατα αποβιώσαντα μεγάλου Ιταλού σχεδιαστή και 'καροσσερίστα' Sergio Pininfarina. Πρός τούτο θα υπάρξει ξεχωριστή κατηγορία αυτοκινήτων "Designed by Pininfarina" με αντίστοιχο κύπελλο. Επίσης θα επιδιωχθεί η ενημέρωση των συμμετεχόντων και του κοινού για το έργο του Pininfarina. Έχει προσκληθεί να ηγηθεί της Επιτροπής Αξιολόγησης αυτής της κατηγορίας η Α.Ε. ο Πρέσβης της Ιταλίας.
   Τα οχήματα θα βραβευθούν από Επιτροπή Κριτών ανάλογα με το επίπεδο αποκατάστασης, την ποιότητα τόσο της συντήρησης που έχει υποστεί κάθε όχημα ξεχωριστά καθώς και των εργασιών για την πλήρη αποκατάστασή του. Η Επιτροπή Κριτών που θα απονείμει τα βραβεία αυτά θα αποτελείται από εξειδικευμένους κριτές καί άλλες προσωπικότητες.
    Με την υποστήριξη του Δήμου Χαλανδρίου δίνεται η ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν την ιστορία της αυτοκίνησης στο πλαίσιο αυτής της καθιερωμένης πλέον φθινοπωρινής εκδήλωσης, όπου θα εκτεθούν και διαγωνιστούν ιδιαίτερα και σπάνια παλαιά οχήματα και μοτοσυκλέτες."
 
 
Τον κανονισμό, καθώς και την αίτηση για τις δηλώσεις συμμετοχείς θα τα βρείτε ΕΔΩ.
 
ΠΡΟΣΟΧΗ:
 
 
ΛΗΞΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 Οκτωβρίου 2012 & ώρα 20:00
στα Γραφεία της ΦΙΛΠΑ, Κυβέλης 6, Γέρακας 153 44, Αττική
Τηλ.: 210-65 34 700, FAX: 210-65 33 420, e-mail:--> info@philpa.gr
Δικαίωμα Συμμετοχής 40,00€ αυτοκίνητα/στρατιωτικά, 25,00€ μοτοσυκλέτες
 
 
   Η εκδήλωση θα λάβει χώρα όπως αναγράφεται και πιο πάνω στην Πλατεία Ελευθερωτών (Αγίου Νικολάου) στο Χαλάνδρι, όπου είναι και το κεντρικότερο σημείο του Χαλανδρίου. Για όσους δεν γνωρίζουν την περιοχή ελπίζω ο παρακάτω χάρτης να τους βοηθήσει:


Photobucket

Event: 1st Athens Flying Week (Φωτογραφίες)

   Μερικές (καθυστερημένες δυστυχώς) φωτογραφίες από το Event.  


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

   Εκτός από τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα που ήτανε στάσιμα στο έδαφος και μπορούσαν τα μικρά παιδιά να περιεργαστούν, ταυτόχρονα λάμβαναν χώρα και αεροπορικές επιδείξεις και άλλες εκδηλώσεις.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

  Και τις δύο μέρες του Event υπήρξε μεγάλη προσέλευση, με αποκορύφωμα την Κυριακή. Εκτός λοιπόν των επιδείξεων, της έκθεσης, των σεμιναρίων για flight simulator, υπήρχε δυνατότητα με λεωφορεία να μεταβαίνει όποιος επιθυμεί στο Μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας, το οποίο και ήταν ανοιχτό για το κοινό, υπήρχε στημένος παιδότοπος και τέλος υπήρξαν και επιδείξεις μοντελιστών με αεροπλάνα υπό κλίμακα.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket